Avatar billede mort1 Ekspert
18. marts 2018 - 13:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Firefox på ældre maskine

Jeg har netop installeret Linux Mint på en ældre maskine - Det gik faktisk ok, men Firefox kører ikke på maskinen, der kommer en meddelelse om, at Firefox er stoppet med at fungere, allerede inden programmet er startet. Jeg har altid ment at Firefox kunne køre på alt, men - Er der på nyere udgaver minimumskrav til maskineriet ? Hvis ja, hvad er så alternativet til Firefox ?
Avatar billede falster Ekspert
18. marts 2018 - 14:49 #2
FF kører på en ca. 10 år gammel Zepto her (nyeste Mint version).

Her er et - lidt humoristisk - indlæg med måske en løsning:

https://linuxnorth.wordpress.com/2014/06/06/firefox-doesnt-start-in-linux-mint-17-solved/
Avatar billede mort1 Ekspert
18. marts 2018 - 15:23 #3
Tak for input, som jeg desværre først kan afprøve i morgen mandag - men jeg tænker på om der er noget specielt i, at jeg skal hente programmet ned på en 64 bit Win. 10 maskine, (gemmes på USB) og programmet skal bruges på en 32 bit maskine med Linux Mint (18.3)
Avatar billede falster Ekspert
18. marts 2018 - 19:27 #4
Avatar billede mort1 Ekspert
19. marts 2018 - 20:02 #6
Man skal vælge de rigtige links til programmet, ellers henter man en udgave som matcher den pc man bruger når man henter, i mit tilfælde 64 bit Windows 10