Avatar billede Saied Novice
20. marts 2018 - 13:16 Der er 4 kommentarer

glemt adgangskode

HejJeg kan ikke få adgang til min Lap top med en adgangskode jeg har. Hvordan jeg kan slette eller ændre koden.
Venligst
Saied
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. marts 2018 - 13:53 #1
Og det er supervisor password til at boote, eller er det dit linux password?

Eller måske Windows? - eller hvad er det vi har med at gøre?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. marts 2018 - 13:54 #2
...åh, selvfølgelig dit Microsoft office password, eftersom du har lagt spørgsmålet i kategorien "Word"... :-D

Nå - her driller jeg lidt... - måske skulle du gen-oprette spørgsmålet i "Windows" kategorien, hvis det da ER windows?
Avatar billede mort1 Ekspert
20. marts 2018 - 13:57 #3
Jeg tror du skal hoppe over i gruppen Hardware
Avatar billede Saied Novice
20. marts 2018 - 14:29 #4
Tak Mort 1. Det vil jeg prøve ..