Avatar billede Saied Novice
20. marts 2018 - 14:49 Der er 7 kommentarer

kan ikke log mig ind på min egen pc

Hej
Ved ikke det er det rette sted at stille spørgsmålet?. Det er længe siden jeg har  logget mig på en anden lap top jeg har og nu nægter den at genkende adgangskoden. Hvad er problemet?. Er der nogen der kender til det.

Venligst
Saied
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2018 - 14:56 #1
du har glemt koden..
hvis den siger at adgangskoden er forkert, er den forkert
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2018 - 14:57 #2
Avatar billede Saied Novice
20. marts 2018 - 15:22 #3
Tak Sidwave og endnu et spørgsmål. Jeg tror jeg har gjort det engang, dvs, fik ændret password på min Microsoft på den pc jeg skriver med og ikke min anden som
jeg har problemer med at logge på. Skal jeg fortsat følge den link du har sendt?
At være Ekspert i denne område,er ikke min stærke side:)

Venligst
saied
Avatar billede INK Ekspert
20. marts 2018 - 16:53 #4
Hvis du logger ind med en Microsoftkonto (en mailadresse) og password, så skal du bruge samme password på alle PC'er. Dvs. det du nu har ændret det til på din første PC også skal anvendes på den anden.

Hvis du anvender lokal konto er sagen anderledes.

Se dette link
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1022624?k=8290580
Avatar billede Saied Novice
20. marts 2018 - 23:32 #5
Hej Ink og tak for inetresse. Du skrev at jeg kan anvende samme Microsoft konto på min anden pc også. Jamen jeg kan slet ikke logge mig på min anden.
Den vil slet ikke genkende min adgangskode overhovedet. Jeg har ikke engang adgang til min internet på den anden og alt jeg skriver er med min første pc der virker normalt. MVH. _S
Avatar billede INK Ekspert
20. marts 2018 - 23:40 #6
Når man anvender Microsoft konto som login, skal pc´en være på nettet. Kan du ikke lave en kabelforbindelse indtil du har fået den på wifi?
Avatar billede Saied Novice
20. marts 2018 - 23:56 #7
Jeg har ikke prøvet eller tænkt på men vil prøve i morgen. Hvad skal jeg bagefter at koblet til nettet?