Avatar billede lurup Ekspert
21. marts 2018 - 11:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Låne Ipad ud

Kan jeg låne min Ipad ud til en kammerat uden han kan se min konto ??

Tænker en gæste konto uden adgang til mine billeder
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2018 - 11:56 #1
Nej, det kan du ikke. Der findes ikke flere konti på en iPad.

Du kan gemme en sikkerhedskopi af alt i iCloud og på en PC/Mac (iTunes eller 3. parts program). (husk billeder skal være gemt i iCloud alternativt i Google Fotos)

Derefter nulstiller du iPad'en og opretter en ny konto for kammeraten.

Når du får den tilbage skal han nulstille igen og du genopretter fra din sikkerhedskopi.
Avatar billede Slater Ekspert
21. marts 2018 - 12:31 #2
Der findes en app til at have flere konti: https://itunes.apple.com/app/id471773203

Jeg har dog ingen erfaring med den, da jeg ikke selv bruger Apple, men den skulle kunne hvad du søger.
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2018 - 13:10 #3
Kunne ikke finde denne app i app store. Har været tilgængelig i USA, men tilsyneladende ikke i DK.
Fandt et link til LifeWire, der ikke oplyser om denne mulighed, men hvordan en familie (måske) kan dele en iPad.
https://www.lifewire.com/does-ipad-support-multiple-users-1994241
Avatar billede lurup Ekspert
21. marts 2018 - 13:16 #4
1000 tak