Avatar billede cyperbent Mester
23. marts 2018 - 15:54 Der er 2 kommentarer

Problemer med oversættelsestjenesten i Word

Når jeg forsøger og få oversat  noget tekst til et andet sprog via Oversæt funktion så dukker der en fejlmeddelse op som siger "FEJL I TILFØJELSESPROGRAM"  Beklager vi kunne ikke indlæse tilføjelsesprogrammet, da din version af Internet Explorer ikke understøttes.

Sagen er den at jeg ikke har Internet Explorer installeret, men har Microsoft Edge, samt Chrome

Der henvises til at man skal klikke på en knap der hedder "Se detajler" for at få en liste over understøttede browserversioner, men når jeg gør det kommer jeg hen til en side hos Microsoft som angiver at den pågældende side enten er flyttet eller slettet.

Jeg har også vi funktionen Slå Windows funktioner til/fra prøvet om jeg kunne aktivere den derfra, men den er ikke og finde der heller.

Jeg anvender en HP Notebokk  Core I3 med Windows 10.

Er der nogen som ved, hvordan man skal håndtere dette problem?
Avatar billede posten Ekspert
23. marts 2018 - 16:54 #1
er du sikker på du ikke har internet explorer liggende i dine programmer ??
ellers sku du selv ha slettet den
er det et word program du bruger eller en office ??
i den ku du så ændre så du bruger chrome eller edge som browser
Avatar billede cyperbent Mester
23. marts 2018 - 21:26 #2
Ja det er jeg helt sikker på. Det er også lykkedes mig at få den til at fungere igen.
Jeg prøvede og starte Word op i fejlsikret tilstand ved i Kør og skrive Winword /safe.

Så indsatte jeg noget tekst og valgte oversæt og så dukkede der en pop-up billede frem, hvor jeg skulle trykke aktiverer tjeneste eller aktiver ikke. Jeg lukkede så Word ned og startede det op i normal tilstand og så virkede det igen