Avatar billede mort1 Ekspert
24. marts 2018 - 18:00 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hardware acceleration ....

Kæmper stadig lidt med min Linux Mint installation, men et popup windue kommer og fortæller mig følgende:
Currently running without video hardware acceleration ........

https://ibb.co/k6zrjn

I Windows kan jeg aktivere video acceleration, men hvordan gøres det i Linux Mint
Avatar billede 220661 Ekspert
24. marts 2018 - 18:06 #1
Avatar billede jk45 Forsker
25. marts 2018 - 10:43 #2
under administration finder du hardware drivers.
Hvis der er en bedre skærmdriver til dit skærmkort eller andre driver der kan du installerer dem. Efter installation skal du genstarte
Avatar billede jk45 Forsker
25. marts 2018 - 10:58 #3
Rettelse den hedder driverhåndtering
Avatar billede mort1 Ekspert
26. marts 2018 - 17:00 #4
Tak for jeres indspark - Der dukkede flere problemer op, så jeg afinstallerede programmet og installerede en nyere og "lettere" ISO fil af Linux Mint, herefter har jeg ikke haft problemet.
I forbindelse med den første installation fik jeg dels den nævnte popup, dels havde jeg problemer med installation af Firefox - Så I kan begge have haft ret.