Avatar billede Marting Forsker
27. marts 2018 - 23:30 Der er 2 kommentarer

Eksporteret e-mail med vider fra Outlook 2007(G-mail konto) – til Outlook 2016

Hej
Jeg har fået Outlook 2016, og har eksporteret mine e-mail, kontakter med mere,  fra Outlook 2007(G-mail)

Det kan lykkes mig at få importere den eksporteret fil fra Outlook 2007 og den kommer til at stå som den skal med de rette under mapper med vider i Outlook 2016.

Men når jeg så til knytter min G-mail så går det galt. Så bliver der to indbakker med mere.

Hvordan gør jeg rigtigt,  skal man først tilknytte G-mailen og efterfølgende importere min fil fra Outlook 2007?

Hilsen Martin G.
Tak for hjælpen : -) på forhånd : -)
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2018 - 07:52 #1
du skal først importere gmail, derefter kan du trække dine gamle mails fra den ene indbakke til den anden (fra din gamle 2007 indbakke og hen til den fra 2016) - derefter kan du slette din gamle pst fil
Du kan også erstatte den ny pst-fil med den gamle, men i det der er et par år i mellem, kan der opstå fejl
Avatar billede Marting Forsker
28. marts 2018 - 09:51 #2
Hej Thomas

Så det du siger der først skal ske :

1.    At jeg går i  Filer – og tilføjer min g-mail konto.
2.    Og der efter  importere min pts fil
3.    trækker mine gamle mails fra den ene indbakke til den anden (fra min gamle 2007 indbakke og hen til den fra 2016)
4.    og slettet den gamle pst fil

Jeg har prøvet første trin i outlook 2016 med bare at tilføje min g-mail der henter  den  over 30.0000 e-mail det fylder alt for meget,  det er helt fin med de e-mail fra min eksporterer fil (med et par tusinde email),  og den måske bare gå et par dage tilbage med at hente e-mail kunne det også lad sig gøre ?