Avatar billede Pode Novice
28. marts 2018 - 09:57 Der er 4 kommentarer

Gendan Gmail

Ved et uheld har jeg fået slette min Gmail konto. Jeg har søgt at anvende alle Google supports forslag til gendannelse men desværre uden held. Den generelle medelelse jeg får fra Google er at man ikke kan finde min gamle konto.

Er der nogen her som kan hjælpe. Tak!!
Avatar billede madklub Guru
28. marts 2018 - 11:07 #1
Har du fulgt denne vejledning https://support.google.com/accounts/answer/6236295?hl=en ?
Er der gået mere end 3 uger siden du slettede ?
Avatar billede Pode Novice
28. marts 2018 - 12:05 #2
Tak for forslaget, men som jeg skrev indledningsvis har jeg været alle Googles forslag igennem vedr. gendannelse. Kontoen blev slettet for en uge siden.
Avatar billede madklub Guru
28. marts 2018 - 15:11 #3
Så tror jeg desværre ikke at der er noget af gøre.
Er du sikker på at du bruger den rigtige e-mail og det rigtige password?
Avatar billede Pode Novice
28. marts 2018 - 15:27 #4
Jeg er sikker på at den rigtige e-mail og password er brugt. Så der er desværre nok ikke andet at gøre end at oprette en ny konto 🤨