Avatar billede Marting Forsker
28. marts 2018 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan styre jeg selv hvor mangen dages e-mail tilbage jeg ønsker at hente ned i Outlook 2016.

Hej

Side løbende med min anden tråd.

Jeg ville høre om det er muligt kun at hente fx et par dage tilbage fra min g-mail konto så den ikke henter over 30000 e-mail

Ja så den kun henter fra et par dage tilbage af alt aktivitet sendte / modtaget  e-mail med vider. Ned i Outlook 2016 , så den ikke henter flere tusinde  e-mail ned og fylder på min HHD.

På forhånd tak .

Hilsen Martin
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2018 - 13:22 #1
nej. mailserver sender dem som er NYE
Avatar billede Marting Forsker
28. marts 2018 - 15:10 #2
Hej Sidwave

Ok,  Så det kan godt lad sig gøre ikke at få flere tusinde gammel e-mail, ned på sin pc’er

Hvordan tilføjer jeg min G-mail konto til mit Outlook 2016 uden at få nogen gammel e-mail – (så det kun er nye fremadrettet e-mail) der kommer på min pc’er

Så jeg også kan få importerer den pst- fil fra mit Outlook 2007 ind i Outlook 2016
Avatar billede Marting Forsker
28. marts 2018 - 21:13 #3
Fandt en anden løsning