Avatar billede Marting Forsker
28. marts 2018 - 15:31 Der er 16 kommentarer

Microsoft Office Standard pakke 2007 prøve version på dansk?.

Hej

Er der her nogen, der ved hvor jeg kan hente  en ”Microsoft Office Standard pakke 2007 prøve version” henne?

Hilsen Martin G.
Avatar billede INK Ekspert
28. marts 2018 - 15:55 #1
Du ved formodentlig godt, at Microsoft har stoppet support af Office 2007. Kan derfor heller ikke downloades fra deres hjemmeside.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. marts 2018 - 16:15 #2
Jeg har kikke efter Office 2007 på DBA, og har også fundet noget, MEN jeg vil ikke anbefale dig at handle de to steder, da jeg har set på  Trustpilot at det ikke ligefrem er rosesende omtale de får.

https://dk.trustpilot.com/review/lizengo.dk

https://dk.trustpilot.com/review/e-gear.at

I det nederste link er der ganske vist kun to anmeldelser men vær forsigtig.

Som ink skriver i #1 er der ikke længere support af Office 2007, så du skulle måske overveje en nyere version af Office.
Avatar billede Marting Forsker
28. marts 2018 - 16:19 #3
Ink

Ja helt klart, det er udelukkende kun til min arbejds computer en win 7, som jeg ville køre ”Microsoft Office Standard pakke 2007” -

hvor jeg har købt en ”Microsoft Office Standard pakke 2007” (Opgradering)  for en del år tilbage.
Avatar billede Mikael Ekspert
28. marts 2018 - 17:56 #4
Jeg har en Office 2007 Home/studiet hentet og gemt fra Microsoft lige inden de lukkede for download af den..

Den ligger på min Mega.. Men kræver at man selv har licensen, hvis den skal virke i længere tid.

OBS!!! Brug Chrome eller Firefox browsere til download. IE er ikke gode venner med MEGA ;)

https://mega.nz/#!2JcHDDDQ!bh4rjqAQo1HXbThudz1GTU2EXGBzdS0bBdTlA-uI_7U
Avatar billede Mikael Ekspert
28. marts 2018 - 18:04 #5
Vedr. #4.. Den er 200 % fri for virus og andet "lort"..
Det er som nævnt 100 % den originale fra Microsoft ;)
Avatar billede Marting Forsker
28. marts 2018 - 18:30 #6
Hej Mikael

Jeg har hentet  den nu, det er lige som om den skal  ligges  ned på en DVD,  først?
Før den kan installeres .

Hilsen Martin
Avatar billede Mikael Ekspert
28. marts 2018 - 19:01 #7
#6 Ja det er en iso fil.. Hvis du vil bruge den uden brænding, så kan det køres direkte fra computeren med et program.

Jeg bruger selv DaemonTool i gratis udgaven.
Den har jeg også liggende.

Til win FØR Win 10
https://mega.nz/#!mJkCRRhD!0TEyZCUevF3JnKKBcIeIa00275A0A8L3BpVTRaMYw9g

Til Win 10
https://mega.nz/#!idFhXLrS!JMPNZ03WV8ddID-PrTwLU0inUmrDL9kiC7BbFzAB0Gs
Avatar billede Mikael Ekspert
28. marts 2018 - 19:04 #8
Når Daemontoll er installeret, så dobbeltklikker du bare på Office filen..

Derefter kan du finde den som et "ekstra DVD drev. Og køre den helt som om det var en alm. DVD
Avatar billede Mikael Ekspert
28. marts 2018 - 19:18 #9
Alt efter hvilken Win du bruger, så kan du brænde filen med "Windows Brænd Diskafbildning"
Det er bare at højreklikke på iso filen og vælge "åben med" og så vælge ovenstående.
Avatar billede Mikael Ekspert
28. marts 2018 - 19:34 #10
Glem #9.. Dur ikke
Avatar billede Marting Forsker
28. marts 2018 - 20:44 #11
#9

Ja rigtigt dur ikke nej .
Avatar billede poko1 Ekspert
28. marts 2018 - 22:41 #12
Nu ved jeg så ikke hvorfor jeg bliver opdateret på min Office 2007 de seneste er fra 14-03-2018
https://ibb.co/mPjuAS
Avatar billede Mikael Ekspert
29. marts 2018 - 08:20 #13
# Martin..
Du kan også downloade Officepakken som zip. Når den er downloadet, så pakker du den ud. Herefter kan du brænde til en CD

Du skal have ALLE disse filer og mapper med på CD´en.
Se hvilke her:
https://i.imgur.com/d6MZCmK.png

Nyt link til MEGA:
https://mega.nz/#F!2E0RhZ6C!CZRI1KgARztyW8u8EzRVIA
Avatar billede Mikael Ekspert
29. marts 2018 - 08:59 #14
#12 (Poko1)

Jamen der kommer da stadig opdateringer fra Microsoft til Office 2007 ;)

Min Office 2007 "Geninstallerede" jeg  d. 6 nov 17. Og får masser af opdateringer løbende.. Sidst var 16 marts 18 hvor der kom en hel del.
Avatar billede Mikael Ekspert
29. marts 2018 - 09:35 #15
#12/14.. Det er ikke sprit nye opdateringer man efterfølgende modtager, HVIS man geninstallere Office 2007 idag. Men allerede udgivet opdateringer, som IKKE er med i den Office version/pakke man installere.

Fx. har jeg en opdatering MODTAGET d. 16 marts 18. Den hedder (KB3085549)

Men hvis man Googler (KB3085549) så er det tydeligt, at den opdatering er fra 30 nov. 15. Så den er slet ikke ny.
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=50078
Avatar billede Marting Forsker
01. april 2018 - 20:13 #16
Hej alle sammen

Jeg takker mange gange for jeres indsats.
Jeg valgte at indkøbe en hel ny Office pakke.

Hilsen Martin G.