Avatar billede winkel Praktikant
29. marts 2018 - 18:16 Der er 2 kommentarer

Hvorfor hakker mine GoPro videoer?

Jeg har en GoPro Hero 5, men jeg har lidt problemer med videoer når jeg overfører dem til min computer. Når jeg ser videoerne på Goproen selv eller på min telefon køre det super, men så snart jeg skal se videoerne på min computer hakker det helt vildt. Er det evt. fordi min computer ikke er kraftig nok? Jeg har prøvet at downloader andre programmer til at se videoerne i, indtil videre er det eneste der virker BSplay, men jeg kunne godt tænke mig at redigere i mine videoer, hvilket er lidt problematisk når alle mine videoer hakker.  Nogen der har ideer til en løsning?

Den computer jeg har er en ASUS F501A
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2018 - 18:30 #1
Avatar billede eurositi Ekspert
30. marts 2018 - 10:22 #2
Din computer ser ud til kun lige akkurat at matche GoPros anbefalede minimumskrav, så hvis dine overførte optagelser er i højere kvalitet end 1080p 30 fps, tror jeg, at dette er årsagen til hakkeriet. Du kan selvfølgelig prøve en anden videoafspiller (f.eks. KMplayer, POTplayer eller Media Player Classic), men jeg tvivler på, at det kan løse problemet.