Avatar billede frem-ad Professor
30. marts 2018 - 09:30 Der er 5 kommentarer

+deal erfaringer

Er der nogen der ved noget om https://www.plusdeal.dk jeg får dem i mailboks uden jeg ved jeg har tilmeldt mig, De har noget der ser udmærket ud.
På trustpilot ser det udmærket ud, men så et par google anmeldelser der ikke er gode. https://www.google.dk/search?q=plus+deal&ei=Eea9WsKaLNHKwQLwr5eQBw&start=0&sa=N&biw=1257&bih=682

Hvad ved i?
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2018 - 10:22 #1
du skal spørge dig selv på en anden måde: er der et produkt jeg har brug for ? og er prisen god ?

#2 er at dealsites generelt sælger billigt skrammel, og du sparer aldrig noget.
Avatar billede mort1 Ekspert
30. marts 2018 - 10:25 #2
Desværre kan jeg ikke være behjælpelig med kendskab til +Deal, men du skriver, at du ikke ved at du har tilmeldt dig........... Der er utallige muligheder for at "tilmelde sig" nyhedsbreve man ikke kender til, eller ønsker. Deltag i en konkurrence, eller bestil information af den ene eller den anden ard, og pludselig har du givet accept på, at den der udbyder konkurrencen må dele din email adresse med "Gud og hvermand".
Der er penge, mange penge, i email adresser og selv en, i forhold til den ulejlighed der er ved at deltage, stor præmie tjener sig, for udbyderen, ind på ingen tid.
Mit råd til alle er derfor - Lad være med at deltage i konkurrencer eller bestille materialer, hvis udbyderen deler dine oplysninger med unavngivne, det betyde nemlig helt sikkert, at din mail adresse "spredes for alle vinde"
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. marts 2018 - 10:38 #3
Ja, plat, svindel samt masser af dårlig forretningsmoral er der masser af.......
desværre er der også folk der bider på krogen, og det er det visse firmaer lever stort på.
Når moral er godt, så må dobbeltmoral være dobbelt så godt, er tydeligvis disse tvivlsomme foretagenders opfattelse,
Avatar billede frem-ad Professor
30. marts 2018 - 11:26 #4
Ja man får da hurtig ``tilmeldt´´ sig en masse skrammel og der er meget som lugter langt væk. Men +Deal kan jeg ikke helt regne ud.
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. marts 2018 - 11:59 #5
Ser noget for godt ud til at være sandt, er det ofte også tilfældet.
Alene det at der ikke direkte står noget, bør få alarmklokkerne til at ringe.