Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. marts 2018 - 17:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

TV : "Cirkus Buster" - Hvornår ?

Hørte (hurtigt) at speakeren i radioen sagde :

"Der kommer et par udsendelser i TV : "Cirkus Buster" ...

Det forlød IKKE hvornår det kom ...
(Eller også hørte jeg ikke så godt efter)
*
Men da : Lige noget for vores 6 børnebøn ...
*
Spørgsmål :
Er der nogen her, som evt. kan finde ud af, hvornår Cirkus Buster (igen)
kommer i dansk fjernsyn ?
*
På forhånd T*A*K + God Laaaaaaaaaaaaaaaang Fredag. * Hilsen *Jørn*
Avatar billede Jhja Seniormester
30. marts 2018 - 18:49 #1
Jeg søgte lidt på dr.dk men fandt ikke noget. Hvis du husker tidpunkt og kanal kan du måske finde radio programmet på dr.dk og høre en gang til.
Avatar billede Jhja Seniormester
30. marts 2018 - 18:50 #2
Dvs hvis det du hørte var fra DR.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. marts 2018 - 18:52 #3
Tak Jhja - Det var på "DR P5" Dab+ Radio ...
Avatar billede falster Ekspert
30. marts 2018 - 18:58 #4
Interessant, hvad "børn i vore dage" vil sige til SD-kvalitet og sandsynligvis S/H, hvis det lykkes.

Ellers er der Buster Larsens spillefilm fra (nok) 1961 med bl.a. Helle Virkner. Den er i hvert fald i farver og kan sikkert stadig fås på DVD.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. marts 2018 - 20:03 #5
Jooo - men de har skal set "Far til fire" i sort hvid ...
På "Morfars Børnebio" og Palle Alene i Verden" også Sort Hvid ....
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2018 - 20:55 #6
du skal holde øje med "næste uges tv", det er på tekst tv side 360
jeg vil tro det kommer nu her i april
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. marts 2018 - 21:47 #7
Den findes som lejefilm til kun 19 kr. når man har en YouSee boks  :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2018 - 08:24 #8
Tak til jer alle. - Vi har IKKE en YouSee Box . Men ellers billigt, ErikHg
Avatar billede posten Ekspert
31. marts 2018 - 08:55 #9
du kan også købe den i den blå avis fra 10 kr og op efter : https://www.dba.dk/soeg/?soeg=cirkus+buster+dvd
Avatar billede frem-ad Professor
31. marts 2018 - 09:24 #10
Cirkus buster er en spillefilm (som flere nævner)
Så er der et dr program der heder Busters cirkus, den kan du se her https://www.dr.dk/bonanza/serie/349/buster-larsen/1632/busters-cirkus
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2018 - 09:50 #11
Tak til ALLE - Mange gode forslag + Fortsat : G*O*D Påske ... Til Jer
Avatar billede falster Ekspert
31. marts 2018 - 09:53 #12
Cirkus Buster var også en (lørdags)serie i S/H omkring 1960. Den udmærkede udsendelse, som #10 linker til er en udsendelse om Buster Larsen og hans store interesse for cirkus, som bl.a. førte til både serien og filmen.
Avatar billede store-morten Ekspert
31. marts 2018 - 12:51 #13
TV-optagelserne gået tabt, da båndene blev slettet og genbrugt til andet formål. Den omrejsende cirkus blev derimod bevaret i filmen Cirkus Buster.

https://da.wikipedia.org/wiki/Cirkus_Buster
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2018 - 19:22 #14
T*A*K - Alle burde have "Points" - men : T*A*K