Avatar billede ErikHg Ekspert
31. marts 2018 - 14:06 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Islandsk TV serie: Piger bag tremmer

Har set at DR sender en islandsk TV serie der hedder "Piger bag tremmer".
Har ikke kunnet finde den på DR program guiden på nettet.
Sendes denne serie kun på nettet eller bliver den også sendt i "rigtigt" TV ?
På forhånd tak.
Avatar billede falster Ekspert
31. marts 2018 - 18:24 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
31. marts 2018 - 20:13 #2
Det lyder utroligt, at DR sender en serie der kun kommer på nettet.

Jeg har yderligere undersøgt sagen og er mildt sagt overrasket. Jeg synes ikke det er acceptabelt af DR.

Jeg takker for svaret.
Avatar billede posten Ekspert
07. april 2018 - 10:19 #3
her har du dem alle 6 de startede 23-3-18 på dr1 https://www.dr.dk/tv/se/fangar/-/fanger-1-6#!/  håber du stadig kigger med
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. april 2018 - 10:40 #4
Ja jeg har fundet dem, og har også set dem :-)
Jeg undrer mig bare over hvorfor DR kun sender serie på DR TV på nettet og ikke på f.eks. DR 2!