Avatar billede plok Forsker
31. marts 2018 - 15:17 Der er 2 løsninger

IP-Camera til overvågning af hovededør via iPhone. Hvilket?

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig en overvågningsløsning til min hoveddør.

Krav:
• Skal være et kuppel kamera
• minimum 720p
• Skal kunne sende billeder/video til min iPhone
• Skal være en udendørs model
• Pris max 1500,-
• Inken harddiskoptager eller andet styrrebox

Den skal side i min overdækket garage, hvor jeg har min hoveddør :)
Jeg har mulighed for 230v tilslutning.

Den skal gerne være brugervenlig, samt nem at sætte op.

Håber der er nogen som kender til nogle løsninger der kunne være brugbare?

God påske :)
Avatar billede cht22 Professor
31. marts 2018 - 16:14 #1
Jeg har ikke selv en iPhone så jeg ved ikke hvilke apps der findes til IOS om der findes de samme som til android. Du kan prøve at se på Hik Vision eller iVMS-4500 eller Hik-Connect hvis du kan bruge et Hik Vision IP kamera. Det kan også være der er andre apps der kan bruges eller andre kameraer.

Eller måske kan Trendnet view bruges.
Avatar billede posten Ekspert
03. april 2018 - 10:57 #2