Avatar billede Kentoi Seniormester
03. april 2018 - 10:00 Der er 5 kommentarer

Fullscreen disables når window app aktiveres

Hej.
Jeg har et spørgsmål som lyder på at jeg har 2 computere hvor jeg kører fullscreen af et spil på danskespil. Når jeg på den ene computer aktivere et andet windows program, mister fullscreen fokus og går i windowsmode, hvis man kan sige det sådan.
Den anden pc jeg har mister ikke fokus.

Er det en opsætning i windows jeg skal gøre for at undgå dette?
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2018 - 11:55 #1
spillet er flash.. det er flash der opfører sig
Avatar billede Kentoi Seniormester
03. april 2018 - 12:04 #2
Ok, men hvorfor er der forskel på de 2 computere?
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2018 - 13:18 #3
et vindue kan ikke hoppe op på en fullscreen, derfor hopper fullscreen af. det er normal opførsel.
Avatar billede Kentoi Seniormester
03. april 2018 - 13:28 #4
Undskyld min uvidenhed, men hvad mener du? For at det bliver fullscreen, så bliver jeg nødt til at vælge det. Men hvis jeg starter et andet windows program så springer spillet ud af fullscreen. Jeg tænker om der er forskel på instillingerne på det flash der er på de 2 computere siden de opfører sig forskelligt.
Avatar billede Kentoi Seniormester
25. maj 2018 - 16:03 #5
Er der andre der har en ide til hvorfor de 2 pc'ere jeg har opfører sig forskelligt?
Den ene pc er windows 10, der mister den fokus.
Den anden er windows 7, der er ikke nogen problemer.