Avatar billede Hornhof Praktikant
04. april 2018 - 10:05 Der er 2 kommentarer

Har et Lille problem

Hej alle sammen
Jeg står med et mega problem da jeg har en søn der her i maj mdr har en stor dag og i den anledning har jeg et stort problem da jeg skal bruge nogle billeder og andre ting på en harddisk ( seagate srdoof2 2 TB ) hvor den lille printplade hvor USB KABEL går fra bærbare computer og til harddisken er går ITU ....
Og hAr prøve flere ting er at finde den printplade og kan kun finde folk der sælger harddisken  uden den PCB plade og tør ikke købe en af dem på eBay der er brugt fordi villeblive ked af det hvis den ikke virke når den kom SÅ HVIS JEG ER SÅ HELD DER ER EN DER HAR EN GAMLE SEAGATE SRD00F2 2 TB SOM DE BIL AF MED FOR BILLIG PENGE SÅ MÅ DE MEGET GERNE SKRIVE TIL MIG
HÅBER AT I KAN HJÆLPE MIG TUSIND TAK FOR DET....
Avatar billede Rune1983 Ekspert
04. april 2018 - 10:48 #1
Hvis du har harddisken løs uden en case. Så kan du ved hjælp af følgende tilslutningskabel tilgå den. Håber det måske kunne hjælpe.
https://www.computersalg.dk/i/1495670/deltaco-usb3-sata6g2
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. april 2018 - 18:46 #2
Jeg har netop en sådan adapter som den på billedet, og den virker perfekt til 2,5" harddiske/SSD´er.