Avatar billede Rune Praktikant
04. april 2018 - 10:06 Der er 8 kommentarer

Nogen der ved en god tandlæge i Københavnsområdet?

Hej med jer!

Nu har dette ikke noget med computere at gøre, men dog er dette et af de debatforumer, som jeg anvender mest til inspiration når det kommer til det tekniske.

I dag sidder jeg med ét helt andet spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Jeg leder efter en tandlægeklinik i Københavnsområdet. Det skal være en tandlægeklinik der er billig, udfører en god behandling og har online booking.
En fordel vil være at klinikken er tæt på Ørestad, hvor jeg lige har købt lejlighed.
Jeg har set lidt på nettet efter svar, men vil gerne høre jeres mening om dette?

Jeg skal til at have lavet en tandrensning, efter at have fået bøjlen af mine tænder. Jeg søger en tandlæge der er kundeorienteret og kan lave behandlinger for en fair pris.

Hit me baby og tak på forhånd for alle forslag :-D

God dag derude

mvh.
Rune
Avatar billede Jeppe Olsen Praktikant
04. april 2018 - 10:16 #1
Hej Rune

Jeg er personligt rigtig glad for min nye tandlæge som ligger på Arne Jacobsens Allé 16. Den ligger nemlig inde i shoppingcenteret Field´s. Der er mulighed for at oprette sig online, samt at booke tid på hjemmesiden. (http://plus1.dk/)
Jeg kan se at du efterspørger en tandlæge, hvor du bliver sat i fokus. Jeg synes at personalet er imødekommende og har desuden rigtige gode prise til behandlingerne.

Håber du får brugt dette til noget, Rune.
Held og lykke med valg af tandlæge

/Jeppe
Avatar billede Rune Praktikant
04. april 2018 - 10:18 #2
Tak for hurtigt svar Jeppe!

Jeg har besøgt hjemmesiden og synes det ser ganske fornuftigt ud.

Fik en tid allerede i juni og glæder mig at få lavet den tandrensning.

God dag videre
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. april 2018 - 10:44 #3
Jeg glæde mig hver gang til tandlægebesøget er overstået..!
Det der altid gør mest ondt, er når regning skal betales. De "kære" tandlæger er utroligt gode til at lave kroner - og det er ikke kun de kroner man får sat i tænderne, men så sandelig også dem der ryger ind på tandlægens konto i banken :-P
Avatar billede finb Ekspert
04. april 2018 - 11:22 #4
Ja, det er dyrt, og hvordan skal vi kontrollere kvaliteten
uden at være tandlæge ?
I Folketinget er der næppe heller mange tandlæger,
så hvordan skal Folketinget kontrollere ?
Tilsvarende med læge-faget ?
Hvordan skal de 2 fag prissættes ?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. april 2018 - 15:13 #5
Du kan også donere dit liv og tandsæt til videnskaben... http://odont.ku.dk/for_patienter/priser-aabningstider/
Avatar billede perwolf Forsker
04. april 2018 - 22:16 #6
Hvis Malmø kan opfattes som Københavnsområdet, så kan denne svenske tandlæge anbefales. På højde med danske, og til betydeligt lavere pris!
http://tandvardsgruppenstgoran.se/
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. april 2018 - 23:59 #7
#6
Giver dig ret. Men tag IKKE til Polen eller et andet sted hvor sproget lyder som en halssydom.
Avatar billede finb Ekspert
05. april 2018 - 09:36 #8
Kan man så klage over evt. svensk tand-fejl ?