Avatar billede ErikHg Ekspert
04. april 2018 - 10:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med sikkerhedskopiering

På min hjemmebyggede stationære pc, med Windows 7 Ultimate 64 bit, er jeg løbet ind i et problem med sikkerhedskopieringen.
Jeg anvender en ekstern harddisk (drev S) til sikkerhedskopiering.
Dette er på 500 GB, men var ved at være fyldt, så jeg fjernede alt indholdet, vha. ActiveKillDisk, og var bagefter inde i Administration > Diskhåndtering og gav drevet bogstavet S. Nu var alt i orden - troede jeg, men da jeg ville lave en sikkerhedskopiering kom billedet i linket herunder bare op.

https://ibb.co/drtyWc

Jeg har været ind i Indstillinger for beskyttelse til har der sat "S" i stilling "til"

Er der noget her på eksperten der har en løsning, er dette meget velkomment.
Avatar billede INK Ekspert
04. april 2018 - 11:53 #1
Dit program for sikkerhedskopiering gemmer åbenbart oplysninger om det gamle drev og sikkerhedskopier. Prøv at benævne din disk med et andet bogstav, som ikke tidligere har været brugt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. april 2018 - 15:34 #2
Jeg prøvede at omdøbe drev S til drev P, dog uden held.
Jeg gik ind i Kontrolpanel>System og sikkerhed > Sikkerhedskopiering og gendannelse, og rodede lidt der, og pludselig lykkedes det :-) Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig ved hvad der skete, da det nok var mere held end forstand.
Så nu er der lavet en sikkerhedskopi, og alt er ok.
Jeg markerer dit forslag som løsning.