Avatar billede richardjensen Seniormester
04. april 2018 - 11:18 Der er 5 kommentarer

EZ Battery Reconditioning

Har hørt/læst reklamespot for : EZ Battery Reconditioning.
Er der nogen her som har viden/erfaring om det ?
Det lyder for godt til at være sandt.
Er det rent fup (fis i hornlygten) ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. april 2018 - 12:02 #1
Når noget "lyder for godt til at være sandt" er det oftest også tilfældet.

Som en klog mand har sagt: "Reklamer er de løgne, som folk ønsker at høre".
Der er derfor jeg ikke ser reklamer i TV og ikke hører på de reklamefinansierede radiokanaler.

Det lyder som du udtrykker det om fup.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2018 - 12:44 #2
man kan ikke genoprette et dårligt batteri. det er fup
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. april 2018 - 13:40 #3
Det er sikkert "Made in China". Dette er skal menes som en advarsel, og ikke som en oplysning!
Avatar billede Jhja Seniormester
04. april 2018 - 21:08 #4
Fandt deres hjemmeside. Noget af det værste jeg har set. De påstår du kan genopfriske et dødt batteri uanset type så den er som ny igen og du behøver aldrig mere at købe et nyt batteri. Det eneste du skal gøre er at downloade instrukser på fremgangsmåden mod et beløb på $47.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. april 2018 - 21:22 #5
Jeg tror at firmaet bag hedder Fup, Plat & Svindel.....!

Men regn med, at der sikkert er mange naive sjæle der lader sig besnære, og det er det tvivlsomme firmaer lever (godt) af.