Avatar billede emilaakjaer Novice
08. april 2018 - 16:24 Der er 1 kommentar

Dell computer til ingeniørstuderende

Hej

Min gamle Dell computer er lige stået af og jeg skal derfor til at købe en ny. Jeg ville hører om i har et råd til hvilken en jeg skal vælge.

Jeg skal til at læse til maskiningeniør om et års tid og jeg vil derfor gerne have en computer der kan trække de programmer som anvendes på studiet (Maple, AutoCat osv.)
Computeren skal transporteres til og fra studiet hver dag og det er derfor vigtig at den ikke er alt for tung.
Jeg vil gerne have en Dell computer igen da jeg har rigtig gode erfaringer med computere fra Dell.
Mit budget ligger på mellem 10.000 og 13.000

Jeg har overvejet lidt en Dell Precision da jeg har læst at den skulle være rigtig god til formålet. Jeg ville dog først lige høre om i har nogle erfaringer med den eller om der er en anden Dell computer i kan anbefale?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2018 - 16:46 #1
topmodellen hos proshop
https://www.proshop.dk/Baerbar/Dell-XPS-13-9360-KF8D1/2571655

den kan sagtens klare dine opgaver