Avatar billede MelLar Praktikant
08. april 2018 - 23:41 Der er 2 kommentarer

Problem med google-konto/kontier

Hej folkens.
Jeg har et problem der går ud på, at min kærestes samsung galaxy s7 automatisk logger ind på min google konti, både på emailen og playbutik. Jeg har aldrig logget ind på hans før. Han kan sagtens logge mig ud og logge ind med en anden email, men den viser min email som den "fortrukne". På min egen mobil, som er magen til, har jeg ikke noget problem. Jeg kan logge ind på mine kontier som normalt. Håber det giver mening.... Nogen der har et bud på hvad det kan skyldes?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2018 - 05:47 #1
enten har han valgt at den er foretrukken, eller også snager han kort sagt så megt i din konto, at den tror det er dig, og derfor altid logger ind som dig.

ved at logge ind som sig selv gentagne gange, forstår google sikkert at den skal skifte.. (den tænker lidt selv)
Avatar billede INK Ekspert
09. april 2018 - 10:15 #2
Hvis der ikke er noget reelt behov for at han kikker i dine (private) mails, så kunne du jo dels ændre password, dels fjerne hans telefon i Google indstillinger.