Avatar billede kirpo Juniormester
09. april 2018 - 14:29 Der er 10 kommentarer

Genindlæsning af denne side

Win 10 home på Lenovo stationær.
På det seneste har jeg ofte oplevet behov for at: genindlæse denne side i forskellige browsere.
Jeg kan ikke gennemskue, om det er noget, jeg har indstillet, eller hvad der sker.
Jeg renser jævnligt med ccleaner ( næsten dagligt ).
Nogen der har et bud på hvad der forårsager dette, som selvfølgeligt er til at leve med, men er irriterende - mest fordi jeg ikke kender årsagen.
Jeg anvender iøvrigt Bitdefender Total Secutity antivirus
Avatar billede mort1 Ekspert
09. april 2018 - 15:32 #1
Prøv at nulstille dine browser- / internetindstilling i den browser, hvor problemet opstår
Avatar billede posten Ekspert
09. april 2018 - 16:21 #2
hvad er grunden til du SKAL opdatere siden hvad sker der da med den ??
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2018 - 20:57 #3
regel 1: det er browseren der ikke kan klare siden
regel 2: det er dns serveren der svarer langsomt, hvorfor browseren hænger
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2018 - 20:59 #4
browseren vil gerne være hurtig, så derfor begynder den at vise indholdet, allerede inden det er downloadet. når så dns serveren svarer for langsomt, er der noget på siden som ikke kan vises korrekt.
Avatar billede kirpo Juniormester
10. april 2018 - 14:10 #5
#1 Mort1  Det gælder i flere browsere
#2 posten Jeg er nødt til at genindlæse, fordi siden ikke indlæses korrekt i første hug
#3 og 4 sidwave  Jeg har deaktiveret hurtig start og afventer, om det medfører nogen ændring
Dette kræver nok nogen tid, da det tilsyneladende er forskellige sider, der ikke indlæses korrekt.
Vender tilbage med svar
Avatar billede posten Ekspert
11. april 2018 - 15:42 #6
hvad er mon hastigheden på dit net ??
Avatar billede kirpo Juniormester
11. april 2018 - 18:03 #7
#6  posten  hastigheden på nettet er ca 60 Mb ned og 10 Mb op, så det burde da ikke volde problemer
Avatar billede posten Ekspert
12. april 2018 - 04:25 #8
10 mb er jo ikke ret meget opload hastigheden KAN  godt ha indvirkning på kvaliteten af siden du henter måske du skal høre andre her som også har en opload på 10 om siden kommer "rigtigt" frem 1. gang
Avatar billede kirpo Juniormester
12. april 2018 - 09:23 #9
#8  posten
Hvis du kunne se mig nu, ville du se, at jeg ligner et stort spørgsmålstegn.
Lige til nu har jeg altid troet, at man downloadede, når man henter en side!!!
Tror ikke på at det er hastigheden, som skaber "problemerne", da det er noget nyligt opstået, og jeg har kørt med samme hastigheder i flere år.
Avatar billede posten Ekspert
12. april 2018 - 21:33 #10
jeg har fået at vide fra én af mine bekendte opload er hvor hurtigt siden oploader ved selvføgelig ikke om det er 100 % rigtigt