Avatar billede Nico Skov Praktikant
09. april 2018 - 18:25 Der er 1 kommentar

Hvilken løsning er bedst til at spore konverteringer?

Hej
Jeg er ved at udvikle på en hjemmeside, som skal fungere på den måde, at visse personer kan oprette en profil på hjemmesiden, og for hver konvertering brugerne får gennem min hjemmesiden skal jeg have en betaling for dette.
Nogen der har erfaringer med at opsætte den slags? Det aller smarteste ville jo være, hvis jeg kunne modtage betalingerne automatisk, sådan at jeg ikke manuelt skal sende en faktura til hver eneste registreret bruger.
Det skulle også meget gerne være sådan at brugerne kan følge med i, hvor mange konverteringer de har lavet i løbet af en måned.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2018 - 20:50 #1
skriv det hele ned i en database, så kan du udtrække hvad du vil og vise