Avatar billede Ulrich Seniormester
09. april 2018 - 19:35 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

wget i Synology .sh script til at virke den anden vej.

Hej
Jeg ar følgende script på Synology og det virker.
Det kopierer indholdet af public_html fra ftp server ude i byen, ind på min Synology i folder volume1/Public/ftp/test

Jeg vil gerne have det til at virke den anden vej, altså det jeg har i volume1/Public/ftp/test på Synology skal kopieres ud i byen på ftp server.
Nogen der kan hjælpe?

#/bin/sh
cd /volume1/Public/ftp/
wget -m -np -b -c --directory-prefix='test' ftp.side.dk/public_html/" target="_blank">ftp://side.dk:kodeord@ftp.side.dk/public_html/
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. april 2018 - 20:08 #1
Det ligner der kom noget HTML med i det "script" der..
Avatar billede Ulrich Seniormester
09. april 2018 - 20:57 #2
#/bin/sh
cd /volume1/Public/ftp/
wget -m -np -b -c --directory-prefix='test' ftp.side.dk/public_html/" target="_blank">ftp://side.dk:kodeord@ftp.side.dk/public_html/
Avatar billede Ulrich Seniormester
09. april 2018 - 21:01 #3
Halooooo noget lor...

#/bin/sh
cd /volume1/Public/ftp/
wget -m -np -b -c --directory-prefix='test'ftp.side.dk/public_html/" target="_blank">ftp://side.dk:kodeord@ftp.side.dk/public_html/
Der skal være mellemrum mellem ´test´ ftp://
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. april 2018 - 20:29 #4
Overvej denne at kig på https://pastebin.com/
Avatar billede Ulrich Seniormester
10. april 2018 - 20:41 #5
#/bin/sh
cd /volume1/Public/ftp/
wget -m -np -b -c --directory-prefix='test' ftp.side.dk/public_html/" target="_blank">ftp://side.dk:kodeord@ftp.side.dk/public_html/
Avatar billede Ulrich Seniormester
10. april 2018 - 20:41 #6
#/bin/sh
cd /volume1/Public/ftp/
wget -m -np -b -c --directory-prefix='test' ftp.side.dk/public_html/" target="_blank">ftp://side.dk:kodeord@ftp.side.dk/public_html/
Avatar billede Ulrich Seniormester
10. april 2018 - 20:43 #7
Glem det... Undskyld brug af din tid.

#/bin/sh
cd /volume1/Public/ftp/
wget -m -np -b -c --directory-prefix='test' ftp.side.dk/public_html/" target="_blank">ftp://side.dk:kodeord@ftp.side.dk/public_html/
Avatar billede Ulrich Seniormester
10. april 2018 - 20:44 #8
Hvis du er så meget Master på denne side at du kan slette, må du gerne slette mit indslag.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. april 2018 - 20:11 #9
Jeg kan desværre ikke slette, så meget Master er jeg ikke. :)
Virker CURL på din synology ?
Avatar billede Ulrich Seniormester
11. april 2018 - 21:05 #10
Nej desværre. Men jeg kan installere Perl, men har aldrig programmeret i Perl.
Men findes der en streng som virker i Perl, er det ok for mig.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. april 2018 - 21:48 #11
Hvad med python ?
Avatar billede Ulrich Seniormester
11. april 2018 - 22:30 #12
Python Module udvidelser til Python 2.
Python3.
Det kan jeg installere på den.
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. april 2018 - 11:34 #13
Python er nemt at arbejde med.
Jeg fandt lige dette "ftp upload" kode:

https://stackoverflow.com/questions/12613797/python-script-uploading-files-via-ftp

Måske du kan få det til at spille ?
Avatar billede Ulrich Seniormester
25. april 2018 - 20:08 #14
Fik det ikke til at virke, opgiver projektet.