Avatar billede Slettet bruger
10. april 2018 - 19:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skærm går i sort ved scroll

Somme tider går noget, eller en del af skærmen i sort, når jeg scroller med musen. Det sker med 2 forskellige mus. Er det skærmen eller skærmkortet, som er problemet, Det er en stationær, så jeg går ud fra, at alle almindelige skærmkort kan bruges?
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2018 - 19:55 #1
Hvis det er skærmkortet, vil jeg meget gerne have forslag. Jeg spiller ikke, så det er bare til nettet, video og de almindelige ting.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2018 - 19:58 #2
opdater din grafikkort driver
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2018 - 20:10 #3
Ok tak, det prøver jeg. Men problemet er periodisk, så jeg kan ikke svare straks.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2018 - 20:30 #4
Så er en ny driver installeret ved hjælp af automatisk installation med software fra AMD. Så nu får vi, i ordets egenligste forstand, se hvordan det går.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2018 - 01:13 #5
Det skete igen, så jeg har bestilt et nyt grafikkort. Og er der stadig problemer, har jeg en anden skærm. Men tak for dit råd. 😊
Avatar billede posten Ekspert
15. april 2018 - 01:43 #6
mit gæt er også grafik kortet tror ikke det er skærmen der er skyld i det inden du skifter der kig på hvad hz du kører med og hvad det kan magte
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2018 - 12:07 #7
Ja det var åbenbart grafikkortet. Jeg fik et nyt for et par dage siden, og oplever ikke længere problemer. https://www.komplett.dk/product/922321/hardware/pc-komponenter/grafikkort/msi-geforce-gt-1030-2gb-aero-itx-oc#