Avatar billede Marxi Praktikant
11. april 2018 - 02:57 Der er 5 kommentarer

DPC_WATCHDOG_VIOLATION

Får denne meddelelse på blåskræm DPC_WATCHDOG_VIOLATION hver gang min pc har forbindelse til internettet og kun når den har forbindelse :/

Har prøvet at "opdateret driver til :
Dvs Netværks hardware
IDE ATA/ATAPI-controllere

Køre: Win10

Håber nogle har En idé eller to
Takker mange gange på forhånd
Avatar billede Marxi Praktikant
11. april 2018 - 14:35 #2
Som skrevet er driver til ATA/ATAPI-CONTROLLERE  blevet prøvet at blive skiftet samt opdateret men igen når internettet tilsluttes kommer samme fejl
Avatar billede INK Ekspert
11. april 2018 - 14:54 #3
Har du foretaget den opdatering, der kom i går? hedder 2018-04.

Lykkedes det for dig at skifte driveren til en standard. Du skriver du prøvede, men ikke om det også lykkedes?
Avatar billede Marxi Praktikant
12. april 2018 - 00:07 #4
Nej, Windows er ikke opdateret 2018-04.
Og ja efter den påkrævede genstart blev den skiftet til standard men uden ændring af problemet, samme fejl 30 seks tid efter oprettet internet forbindelse af samme grund er Windows ikke blevet opdateret ..

Evt andre oplysninger kan hjælpe ?
Avatar billede INK Ekspert
12. april 2018 - 09:42 #5
På en anden pc kan du prøve at gå til Windows Update Cataloque og finde følgende:
KB4090913

Flyt den med et usb stik til din pc og kør den.
https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4090913