Avatar billede Anbustore Praktikant
11. april 2018 - 11:56 Der er 2 kommentarer

Proceslinjen viser gamle dokumenter

Det er rigtig smart at kunne højreklikke på wordikonet og se de seneste anvendte dokumenter. Mit Word viser dog kun gamle dokumenter. Dokumenterne er ikke fastgjort. Der sker intet ved at højreklikke på et dokument og trykke fjern, fastgøre eller andet. Nogen der ved, hvordan man får proceslinjen til at vise de senest anvendte dokumenter eller alternativt nulstiller proceslinjen?
Avatar billede falster Ekspert
11. april 2018 - 14:13 #1
I Word. Under indstillinger Avanceret - Vis, sæt antallet af seneste dokumenter til 0.

Genstart Word. Prøv så eventuelt at sætte et antal igen for at se, om det nu er aktuelle visninger.
Avatar billede Anbustore Praktikant
12. april 2018 - 10:54 #2
Tak for tippet. Det virker i Word, men i proceslinjen er det stadig de gamle dokumenter, jeg kan se, så genvejen er ikke opdateret. Jeg har forsøgt at fjerne word fra proceslinjen og fastgøre den igen, men det er stadig de gamle dokumenter i proceslinjen.