Avatar billede Pia_Jensen Mester
13. april 2018 - 12:54 Der er 6 kommentarer

Hvordan kan jeg tjene lidt ekstra penge?

Er der nogen der har forslag til hvordan jeg kan tjene lidt ekstra penge... Jeg er i øjeblikket ansat i en deltidsstilling og har derfor lidt ekstra tid hvor jeg gerne vil tjene lidt ekstra.

Jeg er rimelig god til at bruge en computer, kan godt lave lidt hjemmeside i f.eks. Wordpress, kan også godt finde ud af lidt php, html og javascript. Det vil nolk være for omfattende for mig at lave hele hjemmesider, men hvis der er nogen der har indholdet til hjemmesiden så kan jeg nok klare resten, jeg ved heller ikke om det lige skal være det, det var bare et forslag. Jeg kan også godt tilbyde support over telefonen, men helst ikke telefonsalg. Jeg tror bare at det skal være arbejde hjemmefra som freelance.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. april 2018 - 14:22 #1
Kontakt et vikarbureau og spørg ind til mulighederne?

Den slags handler meget om netværk, så har du ikke allerede det, vil den letteste indgang til at få skabt lidt kontakte nok være ad den vej.
Avatar billede Pia_Jensen Mester
14. april 2018 - 15:36 #2
Jeg har rimelig stort netværk, så det kunne måske være en mulighed og kontakte nogle af dem og spørge om de har opgaver til mig.

Jeg kunne måske også få lidt ekstra henvendelser ved at bruge AdWords, jeg er dog ikke interesseret i at investere alt for mange penge i det. Der skal jo gerne være sammenhæng mellem investering og afkast.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. april 2018 - 08:43 #3
Præcist derfor jeg anbefaler dig at afsøge netværket og snakke med vikarbureauerne. ;-)
Avatar billede Jonathan Delfs Praktikant
09. august 2018 - 13:43 #4
Hej Pia

Hvis du har flair for at oprette og opbygge en hjemmeside i WordPress, så kan du tjene penge på annoncer (Google Adsense) og for provision af salg (affiliatemarketing). Tjek eksempelvis hos Partner-Ads.

Det kræver at du, udover som minimum at opsætte en standard skabelon i WordPress, også får skrevet nogle tekster om et emne du interesserer dig for.

Derefter kan man optimere på mange forskellige måder. En vej kan være ved at tage et kursus i online marketing eller samarbejde med en der har forstand på SEO og lignende.

Læs evt. mere her: https://marketers.dk/blog/affiliate-marketing/

Vh Jonathan
- www.jonathandelfs.dk
- www.kursusnet.dk
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. august 2018 - 13:21 #5
Bemærk: Affiliate programmer, adwords og lignende er 120% spild af ressourcer og tid indtil der er BETYDELIG interesse for det indhold, du selv har skabt på en side.

Selv når du har opbygget en stabil læserskare, skal du have dem "lokket" til at klikke på de reklamer, du klistrer siden til med, og afgiften til dig som pusher deres ..., er forsvindende lille.
Avatar billede Peter Michael Novice
02. december 2018 - 18:44 #6
Hvis dit mål er at tjene lidt ekstra penge, så vil jeg anbefale at du IKKE starter noget op selv. Det er den forkerte indgangsvikel og du vil hurtigt løbe tør for motivation. Det er en lang process, som kræver nogle hel andre hensigter.

Jeg skriver selv på min blog https://myinvestment.blog/ og det er meget tidskrævende uden en direkte gulerod/penge. Jeg synes, at det er sjovt og spændende, så det er min indgangsvinkel.

I stedet vil jeg foreslå, at du måske melder dig til Fiverr, hvis du har nogle kvalifikationer indenfor wordpress. Dermed får du nogle enkelte opgaver og penge per opgave.

Held og lykke