Avatar billede C.Nielsen94 Novice
13. april 2018 - 19:33 Der er 2 kommentarer

Hvad kan jeg smide i min pc

Hej jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Jeg har købt en selvbyg pc. som jeg godt kunne tænke mig at få lidt mere ud af men jeg ved ikke hvor meget jeg kan opgradere den og hvad jeg skal købe for at det passer i min maskine..Jeg har alle oplyslinger på maskine men jeg ved ikke om i skal bruge nogen af dem eller om i kender en side hvor jeg kan læse mig klog på det ????

På forhånd mange tak for hjælpen
Avatar billede INK Ekspert
13. april 2018 - 20:49 #1
Man kan købe sig fattig i opgradering af udstyr, så fortæl lidt om dit behov. Er det en gamer PC vi taler om? Er det til almindeligt e-mail, surf og almindelige programmer for fotos, videoer, musik osv.
Vi skal kende din nuværende hardware og dit behov/ønsker før vi med rimelighed kan give råd/vejledning.
Avatar billede C.Nielsen94 Novice
14. april 2018 - 11:39 #2
Ja det er en gamer pc mit største problem er pt at jeg ikke kan skifter opløsning så jeg kan køre mine spil på 2 -3 monitor.. efter hvad jeg har fundet frem til skulle det skyldes at mit grafikkort ikke er nyt nok ??

Grafikkortet er NVidia GeForce GTX 560 ti
Mainboard er asrock p55 Extreme