Avatar billede Tom M Juniormester
15. april 2018 - 16:40 Der er 1 kommentar

Banner print

Hej
vil gerne udskrive i A2 og A1
(bruger det udmærkede letbetjente program Mindly til at lave MindMap, men det bliver hurtigt uoverskueligt og man er nødt til at udskrive)

programmet virker ret simpelt, har ingen udskrivningsfunktion.

Så jeg åbner i Adobe Reader, som tillader plakat udskrivning. Det officiele udtryk er vist banner print ?

Men kun i A3. Og den skriver bare pp begge sider af et A4...

skal man have et andet program til at overtage og vil det løse problemet.

når jeg googler får jeg at vide at Adobe løser problemet, det gør det så ikke hos mig.

mvh Tom
Avatar billede Tom M Juniormester
17. april 2018 - 11:57 #1
hmm virker delvis, men kan ikke fravælge dupleks og en masse blanke sider...