Avatar billede Peraxel Praktikant
16. april 2018 - 17:14 Der er 2 kommentarer

Thunderbird email

Emails modtages men når pc lukkes er e-mailen slettet når pc åbnes.

Windows 10
ISP er i123
Avatar billede mort1 Ekspert
16. april 2018 - 18:16 #1
Du må ind og fortælle, at serveren ikke skal slette mails, når de har været åbnet
Avatar billede posten Ekspert
17. april 2018 - 07:30 #2
da min er på engelsk (kom til at hente en beta) gå i tools/account settingsvælg derefter under lokale mapper disk space hvor du vælger den øverste og samtidigt også det nederste flueben
men hvis du ved hvordan man ændre den der lyseblå farve til en anden vil jeg godt vide det