Avatar billede lurup Ekspert
18. april 2018 - 13:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wordpress med webshop

Hej

Findes der en god vejledning til hvordan man i wordpress laven en hjemmeside fra bunden af med webshop og betaling..
Meget gerne på dansk
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
18. april 2018 - 14:43 #1
Avatar billede Sorenskov Juniormester
18. april 2018 - 20:41 #2
Thomas Iversen har skrevet en Wordpress manual på dansk: https://wpmanualen.dk
Avatar billede jernknægten Juniormester
19. april 2018 - 11:10 #3
Jeg ville anbefale at købe dig fra det, gå ind på et site der sælger themes, f.eks. themeforrest. Når du ser et tema der passer til det du skal bruge, så få en til at installere det og fix nogle små ting, det koster ikke så meget, og så er du i gang. DU ender med at bruge alt for meget tid på at lære det fra bunden hvis du ikke har passion for det.
Avatar billede Ulrich S Juniormester
19. maj 2018 - 21:56 #4
Nu laver vi det altid selv (eftersom at vi er et webbureau), men jeg har hørt fra venner og bekendte at WP Kraken skulle være ret fornuftigt.

https://wpkraken.io/