Avatar billede Birgit Praktikant
18. april 2018 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Brug af operatorer

I forbindelse med tæl.hvis funktionen accepterer excel ikke  > og < .
Dvs. jeg kan godt anvende > og < i et tidligere oprettet regnark, men ikke i det regneark eller det ark, hvor jeg har importeret data fra en CSV-fil oprettet i forbindelse med opsamling af pulsdata (Polar H10). Er der nogen de har oplevet tilsvarende og hvad kan jeg evt. gøre?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
18. april 2018 - 16:55 #1
Prøv med ">"&A1 eller "<"&A1 hvis du har kriteriet stående i A1.
Avatar billede ebea Ekspert
18. april 2018 - 17:19 #2
Prøv når du importerer dine data, at ændre på den kodning som du kan vælge i formatet i CSV opsætningen (f.eks. prøv ANSI).