Avatar billede ingspi Praktikant
21. april 2018 - 17:11 Der er 3 kommentarer

corel draw

Jeg har en rigtig gammel Corel Draw 9 - vist fra før år 2000.
Nu vil jeg gerne købe en ny, men kan se, der er rigtig mange udgaver.
Jeg har haft stor glæde af den gamle udgave, men er absolut kun amatør.
Hvad skal jeg købe?
Avatar billede milter Ekspert
21. april 2018 - 18:08 #1
Hvad har du brugt den gamle Corel Draw 9 til? Er det til billedbehandling, design, eller ...?
Avatar billede ingspi Praktikant
21. april 2018 - 19:03 #2
Tak for hjælp. Jeg har brugt corel draw mest til design.
Bruger windows 10
Avatar billede milter Ekspert
21. april 2018 - 19:35 #3
Velbekom. Så vil jeg helt sikkert anbefale dig at prøve CorelDRAW Home & Student Suite X8:

https://www.coreldraw.com/en/product/home-student/?topNav=en

Den version kan desværre ikke downloades som en prøveversion, det kan kun den meget dyrere CorelDRAW Graphics Suite 2018. Men, ifølge Corels link ovenfor, kan du få dine penge refunderet, hvis du indenfor 30 dage fortryder købet. Klik på linket øverst til højre med teksten "Money back, 30 day, guarantee" for at se betingelserne.