Avatar billede Slettet bruger
24. april 2018 - 20:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kaspersky og Firefox m.m.

Hej, jeg har installeret Kaspersky antivirus, men efter endt installation, og det virker som det skal, kan jeg slet ikke åbne Firefox, CCleaner eller AVC PC TuneUp - nogen som ved, hvad jeg kan gøre?Jeg bruger Windows 8
Avatar billede posten Ekspert
24. april 2018 - 20:15 #1
avg pc tuneup er jo fra en anden antivirus du må ALDRIG  køre med 2 stk antivirus da de bekæmper hinanden og gør du ikke kan bruge din pc så fjern din avg 100 % eller fjern kaspersky
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2018 - 20:26 #2
hej,jeg tænker nok,at det var noget i den stil..jeg kan dog ikke komme af med avg tuneup selvom jeg har brugt avg's eget removal produkt..nogle gode råd?
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2018 - 20:46 #3
Prøv afinstallering med Revo uninstaller.
Jeg er enig i, at man ikke skal køre med mere end een antivirus, men det kan nok ikke være årsagen til at Firefox og CCleaner ikke virker mere. Jeg kører selv med Kaspersky, og det kører fint. https://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2018 - 20:51 #4
Hej,Revo fjerne AVG web tune up helt, men firefox virker stadig ikke..prøvede at fjerne Kaspersky og installerede AVG igen, men hjalp heller ikke..
Avatar billede Jhja Seniormester
24. april 2018 - 20:59 #5
Jeg kender ikke AVG TuneUp, men det ser ikke ud som om det er et antivirus program i modsætning til AVG Antivirus. Så den burde ikke konflikte med Kaspersky Antivirus.
Avatar billede Jhja Seniormester
24. april 2018 - 21:07 #6
Jeg tjekkede lige Kaspersky's liste over inkompatible progarmmer og der er AVG TuneUp ikke inkluderet.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2018 - 21:31 #7
og Adobe virker heller ikke..skriver bare "Windows kan ikke finde.." ligesom med Firefox..
Avatar billede Jhja Seniormester
24. april 2018 - 22:19 #8
Prøve at genoprette fra før du indstallerede Kaspersky.
https://support.microsoft.com/da-dk/help/12415/windows-10-recovery-options
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2018 - 22:27 #9
Firefox kan have en avg-toolbar kørende, og den skal jo væk. Den enkle er nok at fjerne kaspersky helt, rense Firefox og ccleaner for 'avg-hjælp' og mht adobe? Det er mange ting. Lidt som microsoft, det kan være mange programmer. Generelt har man ikke brug for adobe i det hele taget med mindre, man er photoshopbruger. Deres pdf-reader osv findes fra andre udbydere bedre, mindre, og hurtigere. Og flash vil vi slet ikke have, nok et af de farligste programmer at have.
Efter oprydning, genstart og læg kaspersky ind igen.