Avatar billede Jesper Praktikant
24. april 2018 - 21:39 Der er 4 kommentarer

Dynamiske ip adresser og vildtkamera

Hej
Jeg har en vildtkamera og har dertil fået et sim kort der hedder machine2machine fra Telmore.jeg kan ikke få den til at sende billeder .Kan det have noget at gøre med at der står at kortet er med dynamisk ip adresse.
Vh Jesper
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. april 2018 - 22:31 #1
Ikke hvis kameraet SENDER billeder til en modtager. Det burde kun kunne give udfordringer den anden vej.
Avatar billede Jesper Praktikant
24. april 2018 - 23:33 #2
Hej
Hvor kan man finde gprs og mms indstillinger til Telmore. Jeg har prøvet på deres hjemmeside. Men der står bare at machine 2 machine kortet har dynamisk ip adresse.
Vh Jesper
Avatar billede jk45 Forsker
25. april 2018 - 06:07 #3
APN: internet (med små bogstaver)
    APN-type: default
    Automatisk opsætning af Internet
Avatar billede Mikael Ekspert
25. april 2018 - 11:55 #4
Der kræves næsten altid en "fast IP" for at det fungere.. Hvilket man sjældent kan "købe" til et data simkort.

Men evt. billeder, kan normalt sendes til en oplyst mailadresse. Uanset dynamisk eller "fast ip"