Avatar billede Signe Juniormester
26. april 2018 - 09:32 Der er 2 kommentarer

Hvorfor indlejres vedhæftet pdf fil i min mail på Macbook?

Hej nørder,

- kan I svare på ovenstående? Det er sikkert helt banalt, men jeg kan ikke i indstillingerne finde et sted, der er hakket forkert af. Hvis jeg ex vedhæfter ansøgning og CV i en mail, så vises hele ansøgningen inde i mailen, mens CV'et fint er hæftet på. Er det noget med antal sider, eller hvad?

Hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2018 - 10:45 #1
det er bare dit mailprogram, der vælger at vise noget af det du har vedhæftet.
det betyder ingenting!

hvis du vil undgå det skal du vælge at mails kun vises som tekst (ikke html/pdf)
Avatar billede Signe Juniormester
28. april 2018 - 08:01 #2
Er du sikker på det? For det er hele dokumentet, der vises. Og det sker aldrig, når jeg vedhæfter en word-fil. Jeg kan også stadig se hele dokumentet i malen, når folk fx svarer mig, så jeg tror ikke, det er dét...