Avatar billede ExcelJ95 Seniormester
26. april 2018 - 12:28 Der er 4 kommentarer

Hvordan indsætter jeg et vandmærke på én side ?

Hej.

Jeg bruger Office 16 pakken på mac.

Jeg skal skrive en opgave, hvor jeg skal indsætte et vandmærke. Vandmærket er et billede, og det skal kun være på én bestem side, men det kommer frem på alle sider.

Jeg har læst mig lidt frem til, at man kan fikse det med sideskift? Det har dog ikke virket for min endnu - hvad kan jeg gøre?

BH
Avatar billede ExcelJ95 Seniormester
26. april 2018 - 13:06 #2
Jeg kan ikke umiddelbart finde en knap, som hedder sektionskift.

- hvor skal jeg lede?
Avatar billede igoogle Forsker
26. april 2018 - 13:47 #3
Gemt bag sideskift knappen, se link
Avatar billede jkrons Professor
26. april 2018 - 23:41 #4
I stedet for at bøvle med sektionsskift, kan du indsætte billedet helt almindeligt på den side, hvor det skal være. Formater derefter billedet med tekstombrydning "Bag tekst", så kan du skrive hen over det.