Avatar billede C.Nielsen94 Novice
27. april 2018 - 11:29 Der er 6 kommentarer

Selvbyg gamer pc

Hej jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Jeg har købt en selvbyg pc. som jeg godt kunne tænke mig at få lidt mere ud af men jeg ved ikke hvor meget jeg kan opgradere den og hvad jeg skal købe for at det passer i min maskine..Jeg har alle oplyslinger på maskine men jeg ved ikke om i skal bruge nogen af dem eller om i kender en side hvor jeg kan læse mig klog på det ????

På forhånd mange tak for hjælpen

det er en gamer pc mit største problem er pt at jeg ikke kan skifter opløsning så jeg kan køre mine spil på 2 -3 monitor.. efter hvad jeg har fundet frem til skulle det skyldes at mit grafikkort ikke er nyt nok ??

Grafikkortet er NVidia GeForce GTX 560 ti
Mainboard er asrock p55 Extreme
Avatar billede Carnac Forsker
27. april 2018 - 11:37 #1
Hvor meget har du betalt for den "gamer"-pc?

Hvilken CPU har du?

Hvor mange GB og hvilken slags RAM har du?

Umiddelbart synes jeg det lyder ret optimistisk at sætte en 560 ti til at trække 3 skærme...
Avatar billede C.Nielsen94 Novice
27. april 2018 - 11:43 #2
processoren er intel core i5 760
12 gb ddr3 ram

Og det er et Nvidia geforce gtx 560 ti der sidder i den nu
Avatar billede Carnac Forsker
27. april 2018 - 11:47 #3
Hvor mange watt er din strømforsyning på?
Avatar billede C.Nielsen94 Novice
28. april 2018 - 10:21 #4
230 V -  5 A    50 Hz
Avatar billede jernknægten Juniormester
30. april 2018 - 11:12 #5
Du har købt et MEGET gammelt grafikkort, Jeg ville nok anbefale dig at kigge på et nyt grafikkort, herinde kan du se benchmark og danske priser på de forskellige kort. Så du ved hvor meget performance du får for dine penge. https://compware.dk/guides/grafikkort-benchmarks-2018
Avatar billede C.Nielsen94 Novice
30. april 2018 - 19:09 #6
Det lyder godt men hvordan ved jeg hvad for et grafikkort der kan passe i min pc.. ?