Avatar billede mjansen Seniormester
03. maj 2018 - 19:57 Der er 1 kommentar

Ring fra browser

Hej

Har udviklet et webbaseret CRM system, nu vil jeg gerne kunne ringe ved at klikke på telefonnr. i browseren på min pc og så ringe ud via min telefon... Nogen der kender noget software der kan det?

Også gerne logge ringetiden i en via min database.

Tænker telefonen er tilsluttet min pc via bluetooth eller wifi.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. maj 2018 - 08:58 #1
det nærmeste er nok MightyText (android tlf / windows app) som kan sende sms fra pc, og starte et opkald på tlf. Du skal muligvis have pro-versionen (til 80$/år)  for at kunne