Avatar billede brasso Forsker
04. maj 2018 - 17:11 Der er 3 kommentarer

Outlook og ord opfører sig underligt ved klik på ikoner i menu baren

Hej
Jeg har fået et problem i Outlook 2016 pro. Når jeg åbner en ny E-mail, og vil vedhæfte en fil, og derfor klikker på ikonet "Vedhæft", åbnes en liste med de sidste brugte dokumenter, når jeg så fører musemarkøren ned i listen for at nå ned til "Gennemse", lukker listen pludselig, hvis jeg holder musemarkøren over ikonet, ser det ud som om der sker en eller anden form for autoklik, ikonet skifter i hvert fald som om der klikkes på det; samtidig har jeg lagt mærke til at rammen omkring vinduet også står og blinker, som om der bliver klikket på vindues titellinjen. Hvordan slipper jeg af med denne underlige opførsel?
Når jeg åbner et Word dokument, blinker rammen også på dokumentvinduet et par gange inden det er rigtig klar til at arbejde i. Jeg har kørt en Office repair, men et løste ikke problemet.
Avatar billede brasso Forsker
04. maj 2018 - 17:13 #1
Undskyld fejlen i titlen til spørgsmålet, der skal selvfølgelig stå Word og ikke ord.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2018 - 05:36 #2
det er windows program fejl..  måske er det opstået efter en update..
du kan prøve at fjerne office, og geninstallere det
Avatar billede brasso Forsker
06. maj 2018 - 11:36 #3
#2 Ok! Det foreslår jeg lige IT supporten på mandag, hvis ikke de har fundet ud af noget. Det er nemlig min arbejds PC der gør knuder, og jeg er ikke administrator, så det er begrænset hvad jeg kan pille I. Tak for input.