Avatar billede valsbol Seniormester
08. maj 2018 - 19:49 Der er 4 kommentarer

hvordan sletter jeg alle foto på dropbox

På min notebook har jeg flyttet alle mine foto over i skrællespanden, og så tømt den. Alligevel er de nu allesammen igen på dropbox, og blokerer for yderligere upload.
Hvordan sletter jeg mange foto på en gang i dropbox
Avatar billede puren Ekspert
08. maj 2018 - 20:32 #1
glemmer dropbox og skifter til mega 50 GB FREE
Avatar billede milter Ekspert
08. maj 2018 - 20:37 #2
Avatar billede valsbol Seniormester
08. maj 2018 - 23:09 #3
Det har jeg lige prøvet, men dem jeg deler med skal selv lave en account og det vil jeg ikke byde nogen. Jeg har netop slettet min mega.
Du svarer heller ikke på mit spørgsmål
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2018 - 02:13 #4
åbn dropbox nede på ikonet, og vælg det ikon der ligner en mappe,
så åbner den dropbox mappen.

marker alle filer og slet dem.