Avatar billede per2edb Guru
09. maj 2018 - 14:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Registrering af klik i et dataark men ikke Column(0)

Jeg er inde i et dataarks Form_Current hvor jeg skal have registreret et klik i  dataarkets columen (1 ..og opad.. men ikke 0)
Klikkes der i Column(0) skal det ikke registreres.  <= Vigtigt
Nb Jeg ved column(0) har sin egen event

Me.Parent![Ordre UFrm].Form.RecordsetClone.Fields.Item(1).....

Kan i hjælpe
Avatar billede terry Ekspert
09. maj 2018 - 15:27 #1
Not quite sure I understand the problem :-(

"Datasheet" in English.

Each column has its own name, so why cant you just use On Got Focus event for each column?
Avatar billede per2edb Guru
14. maj 2018 - 08:47 #2
OK Tak for hjølpen
Avatar billede terry Ekspert
14. maj 2018 - 13:10 #3
hope my answer was usable, og selv tak :-)