Avatar billede mjansen Seniormester
09. maj 2018 - 21:34 Der er 4 kommentarer

navigator.bluetooth I Chrome

Nogen der har arbejdet med navigator.bluetooth I Chrome, tænker jeg kan bruge det til at "snakke" med min telefon fra computeren.

Nogen der har erfaring med at bruge den?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. maj 2018 - 15:57 #1
Yup. Der er faktisk en god beskrivelse af det her:
https://whatwebcando.today/bluetooth.html
Avatar billede mjansen Seniormester
11. maj 2018 - 22:21 #2
Hej CRKrogh

Jeg har forsøgt med flere forskellige koder der ligner den fra dit link/ Demo

Kan søge efter enheder men finder ikke nogen, Så kommer ikke videre.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. maj 2018 - 13:10 #3
Kan du oprette forbindelse til en device via BlueTooth, hvis du gør det fra Kontrolpanel - det er jo første forudsætning, at hardware, drivere og OS snakker sammen?
Avatar billede mjansen Seniormester
12. maj 2018 - 14:45 #4
Jeg kan godt parrer min pc og min telefon under enheder.

Har efterfølgende prøvet i Chrome, både hvor min telefon var parret med pc og uden.

Det gør ingenforskel finder ikke enheden i Chrome.