Avatar billede Jackob Andersen Juniormester
10. maj 2018 - 13:44 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. maj 2018 - 13:59 #1
Der er frit valg på alle hylder, bare der står ATX formfaktor.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. maj 2018 - 14:09 #2
Her er et udvalg:

https://www.proshop.dk/Kabinet

Der er også mange andre forhandlere af kabinetter.

Så mangler du bare at vælge et :-)
Avatar billede Jackob Andersen Juniormester
10. maj 2018 - 14:53 #3
Jeg siger mange gange tak for hjælpen!

Det er sku en god support! :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. maj 2018 - 15:03 #4
Det var så lidt :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. maj 2018 - 15:18 #5
Som CRKrogh i #1 skriver, skal der stå ATX formfaktor. Hvis du siden skulle påtænke, at sætte et større grafikkort i så husk at kabinettet hellere må være lidt større, ellers kan man komme ud for det nye grafikkort ikke kan være i kabinettet, og det ville jo være ærgerligt.
Avatar billede Jackob Andersen Juniormester
10. maj 2018 - 15:39 #6
Jeg har et 1080 gtx grafikkort.
Avatar billede Jackob Andersen Juniormester
10. maj 2018 - 15:50 #7
Jeg har kigget på et kabinet, der står kun "ATX" men ikke "ATX Formfaktor". Virker det så ikke?
https://www.proshop.dk/Kabinet/Cooler-Master-MasterBox-Lite-5-RGB-Kabinet-Miditower-Sort/2620503
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. maj 2018 - 15:58 #8
Du skal ikke tage dig af ordet "formfaktor". Se linket herunder:

http://www.tweak.dk/article/En_gennemgang_af_bundkort_typer_og_form_faktor/207/1/1