Avatar billede mikerojakes Seniormester
11. maj 2018 - 12:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Canon Legria HF G25

Hej dér
kan nogen oplyse mig om hvorfor jeg ikke kan tilslutte mit efterhånden gamle kamera til min computer så jeg kan se og overføre det som jeg har optaget - jeg har gjort det før men nu kan jeg ikke længere tilslutte kameraet så komputeren kan registrere det - der sker intet- jeg kan ikke huske om der fulgte en sofware med da jeg købte det, men er det bare det jeg skal lede efter i mine skuffer - en software så der etableres forbindelse - man burde efter min mening bare kunne tilslutte et kamera eller en hvilken som helst tingest til komputeren og så skulle det være muligt at se hvad der var på - er det mig der ikke forstår noget som helst af den moderne teknik!!??

Mike
Avatar billede milter Ekspert
11. maj 2018 - 18:24 #1
Hvordan tilsluttede du tidligere (hvor der ingen problemer var) din HF G25 til computeren? Er det stadig samme computer og samme fremgangsmåde, du benytter?

Hvornår var sidste gang, du overførte videoer til computeren?
Avatar billede mikerojakes Seniormester
15. maj 2018 - 08:08 #2
Godt svar - det var løsningen ;-)