Avatar billede Christian lundberg Praktikant
11. maj 2018 - 23:39 Der er 7 kommentarer

Wi-fi er væk????

Hej. På vores gamer pc, er det trådløse Wi-Fi - kortet nu værk????

Jeg kan ikke se det under netværksforbindelser.???

Under "vis dine netværksegenskaber"
Er den med på listen, men status er  "ikke til stede"?? Hvordan er det sket?? Den har virket fint i 3 md,??

mvh
Christian
Avatar billede puren Ekspert
12. maj 2018 - 00:34 #1
hent en linux live og se om det virker der??

hvis ja fejl søgning i windows
hvis nej 99.9 % change for at computeren skal til rep
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2018 - 06:28 #2
Enig i #1. Hvis i lige har opdateret computer med den nyeste opdatering kan drivere måske ikke fungere korrekt.
Virker det med Linux live cd kan du rulle tilbage til forrige build af Windows da det ikke er lang tid siden den blev frigivet. Mener man stadig har 30 dage at gøre det i.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2018 - 06:30 #3
Generelt skal man altid lige skrive om specs. på pc når men spørger herinde :-)
(system ram diske mm)
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2018 - 06:50 #4
i enhedshåndtering, aktiver/deaktiver kort
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2018 - 06:53 #5
Har wifi en fysisk knap på tastatur, så prøv at trykke der og se om det aktiveres
Avatar billede Christian lundberg Praktikant
12. maj 2018 - 09:59 #6
Hej alle.
Mange tak for jeres løsningsforslag. Men her til morgen virker det hele:-))???

mvh
Christian
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2018 - 10:19 #7
Ok. En genstart af systemet fik det på plads (forhåbentligt :-) )