Avatar billede Magnus Juniormester
14. maj 2018 - 13:53 Der er 6 kommentarer

Chome lagger min performance

Jeg har haft dette problem i lang tid nu og har ikke selv kunne fixe det.

Mit problem er at når jeg ser "Youtube og film" osv så lagger jeg når jeg spiller
Spiller ikke så krævende spil men har også en ret god computer. Og alle mine driver er up to date kan ikke rigtigt se problemet.

Håber i kan hjælpe!

Specs:
CPU i7 7700k
GPU: Asus Dual GTX 1060 +6gb
Avatar billede Rune1983 Ekspert
14. maj 2018 - 15:03 #1
Prøv opdater din flash.
Find flash i Chrome her. Adressefelt: "chrome://components/"
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2018 - 16:50 #2
youtube bruger ikke flash men html5.
det er vel sandsynligt at youtube + spil i vindue lagger.

hvorfor ser du youtube midt i et spil ?
Avatar billede Magnus Juniormester
14. maj 2018 - 22:51 #3
Det går meget an på hvad jeg spiller men det er også altid meget rart at se noget youtube imens man spiller og det er nok også blevet til en vane. Men min computer har aldrig gjort den slags før den er først lige begyndt på at gøre det. Og det ikke frem fordi jeg har en dårlig computer men har også prøvet at nulstille den og prøve igen men det virkede ikke.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
15. maj 2018 - 17:45 #4
Hej Magnus.

Bruger du 2 skærme? Altså spil på den ene og Youtube på den anden?

Hvis ja, Har du intel HD onboard grafikkort på motherboardet?

Hvis ja, Prøv at forbinde skærm 2 til hdmi porten direkte til onboard grafikkortet.

Tryk windows-tasten +  p og vælg udvid skærmene.

Træk chrome-vinduet til skærm 2.

Tjek om det er forskel i performance nu.

Hvis nej til nogle af spørgsmålene, Glem mit indlæg.

Mvh. Blød trafikant
Avatar billede Magnus Juniormester
18. maj 2018 - 21:46 #5
Hej Blød Trafikant,

Mange tak for dit opslag det virkede helt perfekt og det fiksede alle mine problemer!

Tak.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
19. maj 2018 - 09:00 #6
Glad for at det virkede.