Avatar billede bas Forsker
14. maj 2018 - 21:23 Der er 7 kommentarer

Mail ved besvarelser

Hej
Jeg har sikkert fået svar på det før, men så skal jeg lige det genopfrisket. :-)
Jeg modtager ingen mails, når nogen har svaret på mine spørgsmål.
Jeg har ellers flueben i feltet om, at jeg vil have notifikationer under
mine spørgsmål.
Kan jeg gøre noget, så jeg også får en mail, når nogen har svaret
på mine spørgsmål? Ellers vil jeg gerne stille det som et forbedrings-
forslag.
Det er ikke altid jeg husker at logge på Eksperten for at se, om nogen
har svaret.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede falster Ekspert
14. maj 2018 - 21:37 #1
For en ordens skyld:

Er din emailadresse, der skal stå under "Rediger profil" - "E-Mail", korrekt.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
15. maj 2018 - 10:05 #2
Hej Martin,

Jeg kan se, at vi sender et jævnt flow af mails til dig - inkl. på kommentaren fra flaster herover. Du kan se mail adressen vi sender til via Rediger Profil

Mvh
Dan
Avatar billede claes57 Ekspert
15. maj 2018 - 10:22 #3
tjek din spam-mappe, og hvis de ligger der, så lav en undtagelse for noreply@computerworld.dk
Avatar billede bas Forsker
15. maj 2018 - 15:11 #4
Tak for jeres kommentarer.
De var ganske rigtigt havnet i spam-filteret.
De er nu dukket op i indbakken. :-)

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede PTRasmussen Juniormester
26. juni 2018 - 16:35 #5
Kan man gøre så man ikke får de mail? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2018 - 16:50 #6
#5 - efter input-kassen til dit næste indlæg, så er der en knap 'Stop med at følge dette spørgsmål' - den vil stoppe mails i denne tråd. Det skal derfor gøres på alle de tråde, du ikke vil følge, da systemet går ud fra, at du vil have besked med mindre du specifikt fravælger det.
Avatar billede PTRasmussen Juniormester
26. juni 2018 - 17:02 #7
Damn... Takker!